onsdag 2 januari 2013

Nyårsfirande med ett glatt och muntert gäng i Amandas sommarstuga i Hälsingland. Tycker ni det låter fint? Kanske till och med fantastiskt? Ni behöver inte famla runt i den mörka ovissheten så mycket längre. Tillåt mig att avslöja att det var fantastiskt.

Hur fantastiskt, undrar ni kanske nu?

Så fantastiskt så att hälften hade räckt.

HAHAHAHAHA!!!

Som ni märker var pensionera "så mkt att hälften hade räck"-skämtet inte en del av mina nyårslöften.


På vägen hem somnade jag i bilen, snabbt utmattad av alla festligheter. Väcktes till liv utanför Gävle och utbrister sömndrucket: "BUBBLAN BUTTRAN O BLOMMAN!!!"

Får tystnad till svar.

"Frågade ni mig precis vad Powerpuff Pinglorna hette?"

"Nej, jag frågade dig var du bor men från och med nu tänker jag räkna med att varje gång jag väcker dig mitt i natten ska du kunna rabbla Powerpuff Pinglornas namn."

Det, kära läsare, kan vi säga är mitt nyårslöfte.

Inga kommentarer: