fredag 21 september 2012

All reklam är bra re- *får en rutten tomat i ansiktet* ... comedy gold...

Kanske borde jag skriva nåt om hur det var på min kvällskurs igår men det finns inte så mer att säga än att jag fann gårdagskvällen mycket nöjaktigt.

Och med mycket nöjaktigt menar jag bananas.

Med bananas menar jag att den här kursen kommer att bli så himla kul. SÅ KUL. På riktigt. Skulle jag ljuga för er, kära läsare?

Skulle jag det?

Tror ni verkligen att jag någonsin skulle få för mig att ljuga för er? Att krydda lite grann? Att *flämt!* bara hitta på?!?!?!

Ja, det skulle jag nog men det är en diskussion för en annan dag.

Summa summarum är att jag tror att intro reklamkursen kommer att vara allt det jag hoppas att den ska vara. Det känns som jag är inne på rätt spår, att jag inte är helt ute och cyklar när de gäller reklam men samtidigt har jag mycket att lära. Det är nästan det bästa, att jag vet att jag kommer att kunna ta med mig något positivt från det här

Den här bilden har inget att göra med texten. Jag tycker bara att det här är det roligaste. 
Det bästa till och med.

Inga kommentarer: