onsdag 25 januari 2012

Zhuangzisk eftermiddag

Hade en liten kris igår.

Gick på träningspass efter långt avbrott. Var löjligt nervös innan:
Jag: AMANDA! Tänk om jag svettas jättemycket och så kommer alla skratta åt mig!?!
Amanda: (spelar Zelda mycket intensivt) Ja. Det kommer säkert hända. (något sarkastisk kanske?)
Jag: AHAHAHAAHAH!

Det gick givetvis helt bra. Förutom när vi skulle göra situps åt sidan med ena benet över det andra och jag såg mest ut som en misslyckad audition för rollen för akten "Drottning Boa: Kvinnan som föddes utan kordination" på en freakshow.

Och sen kom ett team naturmänniskor och utropad: "Å nej! Här har vi en strandad grindval!"
Och jag: "Nej, nej! Jag är en människa?"
Och teamet med naturmänniskor: "Eller är du en grindval som drömmer att hon är en människa? Eller en människa som drömmer att hon är en grindval?"

KRIS!

Sen gick jag hem och tittade på medan en lätt speedad Amanda klarade första bossen i Zelda: Skyward Sword som var för svårt.

Inga kommentarer: