torsdag 7 juni 2012

Var och såg Hunger Games med Jossan. Är officiellt medlem i Team Peeniss.

...

Alltså, jag vill att Katniss Everdeen och Peeta Mellark ska bli ett par. Err... alltså Team Peeniss.

Det är inte ett jättebra namn känner jag.

(jag tycker det är ett FANTASTISKT namn)

Så jag tänkte... varför gör man inte bara tvärtom? Istället för att ta Peetas namn först kan man ta Katniss namn?

Team Katpee!

...

åh...

ÅH NU FÖRSTÅR JAG!

Hm. Är det här ett problem?

(jag tycker att det är ett FANTASTISKT problem)

Hur som helst... nu ska jag ta ett bad. Ett snabbt bad. Igår såg jag en gigantisk spindel i badrummet. Jag försökte stampa i golvet för att skrämma iväg den men den kröp bara närmare.

Har ni någonsin stirrat in i åtta ögon vars mångfacetterade blick viskade: "Yeah, bring it bitch!"

Det har jag.

Den spindeln... den planerar något.

Inga kommentarer: