tisdag 21 maj 2013

Underbaraste Sara som jag har känt i... 18 år? !( ÅR!!!! Ugh, varför finns det inte caps lock för siffror?

18 år fötjänar att vara caps lock.

Vad var det nu jag ville säga? Just det! Sara gör spel och nu ska hon praktik vilket innebär att hon ska vara i Stockholm ett par månader.

Jag ska bo i samma stad som henne igen. Åh argh vad är det som händer? Har lite svårt att andas pga exalterad. Som ett barn. Återigen så glad att jag vill kräkas.

Dock blev jag lite orolig.

"Neeej, men tänk om du tröttnar på mig?"

"Hanna, jag kunde bo ihop med dig i ett litet rum i Skottland i ungefär lite mer än en månad. Då tror jag att jag klarar av att bo med dig i samma stad."

Hon är så vis Sara. Som en gammal gumma i en ung kvinnas kropp förstår ni.

När hon väl kommit på ett sätt att förklara för mig hur spel blir till (rendering 3D magic mappar o maya engines unreal blaha) så kommer hon bli vår tids Solomon.

Folk kommer att valfärda för att be henne lösa spädbarnsrelaterade tvister samt liknande.

Inga kommentarer: