lördag 22 februari 2014

Party like it is that one movie with Robbie Williams from 1993

De kallade mig galen, de kallade mig knäpp, en del kallade mig Anna vilket inte är såååå konstigt. Bara en bokstav som skiljer så det gjorde mig inget. Men deras tvivel! ACK DERAS TVIVEL! Deras tvivel stack som knivar i mitt hjärta och om jag hade en poets själ hade jag skrivit en diktsamling om den smärtan. Tyvärr har jag en själen från en liten som en gång skrek åt en kassör på mataffären och alltid ångrat det. Totalt värdelös.

"Det kan inte göras!" sa de till mig, "Det är omöjligt!"

Men jag bara skrattade. Jag visste inte betydelsen av ordet 'omöjligt'. Delvis för att någon slitit ut just den sidan från min ordbok.

Därför ska jag göra det ikväll. Två fester. Samma tid, samma kväll. En lördagkväll, Mrs Doubtfire-style. Fast ni vet... utan att klä ut mig till en 50-årig barnflicka från England. Alla vet att det är strictly 50 årsfesten.

Inga kommentarer: