tisdag 23 juli 2013

Är det en haj? Är det en pansarkryssare? Nej, det är bara Passion.

Haahahaha! Ni tvivlade! Ni trodde ej att det skulle ske! Ni trodde aldrig att jag skulle hitta ett par badkläder i tid.

Men det har jag gjort!

Och det är kanske inte särskilt vackert stycke syntet men denna baddräkt är så jävla seriös att jag tappar andan av det brutala allvar min nya baddräkt står för. Den är så seriös att den får en Hilary Clinton te sig som en tafatt clown.

När jag har på mig den ser jag ut som en strömlinjeformad delfin.

Kanske är den inte det allra senaste skriket i modevägen men denna baddräkt... umf jag ser så ståtlig ut i den. Som en pansarkryssare.

Pansarkryssaren Passion kan ni kalla mig om ni vill.

Fast... ni vet.

Gör det inte.

Skulle uppskatta om ni inte kallade mig det.

....

...

....

.....

(gör't)

Inga kommentarer: