fredag 26 juli 2013

Redan de gamla grekerna stannade uppe sent på kvällen för att skriva erotisk fanfiction.

Mmmm så hot, tänkte de. Leda/Svan!Zeus. Tags: Tidelag, bäbisar som kommer från ägg. Obehagligaste svanen. Den ska bara äh... känna lite.

Redan de gamla grekerna var sjuka i huvudet.

Då föredrar jag Dantes fanfiction istället. "Och Vergilius och jag blev de bästa av vänner. Vergilius tycker är hur cool som helst. Vi hänger jämnt."

Sen hängde han runt i Florens och bah: "Betrice, kan jag läsa min Vergilius-fanfiction? Den är väldigt bra."

den här tavlan är så jäva genial på många sätt. jag ser så mycket. dante som bara vill läsa sin hotta fanfic. beatrice som orkar ej. och hennes uppenbarligt coola kompis som kommer att dra in henne på tjejtoan för att komma undan dante. plus den blåa bruden som antagligen är någons kusin. ingen vill egentligen hänga med henne. hon vill bara läsa upp sin erotiska sel-insert/svan/zeus fanfic.

Inga kommentarer: