fredag 4 januari 2013

Familjeablumet

Alla som tycker ni har haft jobbiga storasyskon ska inte klaga. Ni hade tur. Ni hade i alla fall inte denna kvinna till storasyster. Denna julhelg har jag plågat min bror genom att ställa intresserade frågor:
- Ska du ut ikväll?
- Vem ska du ut till?
- När ska du gå?
- När kommer du hem?
- Vad ska ni göra?
- Tror du det blir kul?
- Gillar du julmust?

Givetvis allt detta utan att vänta på svar. Ett tät bombmatta är det säkraste sättet att oskadliggöra fienden.

Sen har vi det här beviset på att jag är den värsta storasystern:


Ett helt vanligt foto på en helt vanlig familj kan det tyckas men något är fel...


Något är fruktansvärt fel...




Jag vet inte ens vad jag gjort men helt klart är jag nöjd.


 Såååååå nöööööjd....


MWAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH!

. . . *host* *harkel* Eller jag menar... tänk att jag kunde bete mig så hemskt mot min stackars lillebror? Fruktansvärt...

Förklarar dock varför han önskade sig en riddarrustning i julklapp och sen sov i den. Han var liksom aldrig säker.

Ej med på bild: Hanna upptagen med sattyg och djävulskap.

Inga kommentarer: