torsdag 19 maj 2011



Kobi Levi är min nya favoritdesigner. Han har ju gjort mina drömskor. Tänk att få vandra omkring i dessa dojor, va. Här kan vi snacka att jag kommer glida in på ett bananskal vart jag än går.

Person: Såååå... vem känner du på den här festen?
Jag: Ingen, jag gled in på en bananskal.
Person: Jag ser det.
Jag: Såatteh...
Person: Jaaaaa....
Sen dog min imaginära konversation. Uppenbarligen är jag dålig att kallprata även i mina dagdrömmar. Just nu delar mitt jag och "personen" i min dagdröm på en obekväm tystnad.

Men skorna är i alla fall fantastiska.

2 kommentarer:

annapanna sa...

hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det var de fulaste skorna jag NåGoNsIn sett????????

Hanna Passion sa...

Eller menar du snyggast? (think about it)