fredag 25 november 2011

Pennan

Ni vet storyn där en man rakar av sig mustaschen och sen säger hans fru säger att han aldrig har haft mustasch och allt är bara underligt?

Det hände mig idag. Säger vi.

Har haft en röd penna som jag trodde var märkt "SR". Den är ganska distinkt för jag bröt av den där grejen man använder när man vill sätta fast sina pennor i bröstfickan bredvid raden av andra användbara pennor.

Men idag när jag skulle plocka upp den så visade den sig vara märkt "hotellföreningen". Jag har aldrig varit i kontakt med någon hotellförening! Det är för sjukt.

Som jag precis öppnat en dörr och bakom dörren finns ett pussel vars enda svar är ett dilemma utspänt mellan två paradoxer. The Twilight Zone.

Eller så har jag blandat ihop min penna med någon annan.

Fast om jag alltid tänkte så skulle jag väl aldrig ha roligt.

SLUTA VARA SÅ TRÅKIGA

Inga kommentarer: