måndag 17 december 2012

Jösses, jag har inte berättat om min fabulösa julklappsförslag.Det är rent... vågar jag gå så långt som att säga att det är... och nu citerar jag min lillebror varje gång han äter något jag lagat... helt okej?
Han håller aldrig inne överflödigt smicker den pojken.

Om jag har förstått saken rätt... och vi kan vara ganska säkra på att jag inte har det hahaha självironisk humor *bjuder på mig själv, serverar mig själv som en allt du kan äta buffe och är ni nöjda nu!?! are you not entertained!?!? är som jesus på ko- (och där tonar vi ner på storhetsvansinnet!)*

Som sagt, om jag har förstått saken rätt så var Upplevelser (med stor begynnelsebokstav för vi riktigt ska känna allvaret) en julklappsgrej förra året. Mitt förslag är att inkludera Skandal som ett upplevelsepaket. Misstänker att jag kommer kunna tjäna storkovan på det här (Mentalanteckning: Använd aldrig ordet "storkovan" igen. Aldrig. Lova dig själv det. Vi är värda åtminstone det.)

Skandal skulle gå ut på att jag skulle foto kunden naken tillsammans med en kunglighet på ett ställe som skulle kunna beskrivas som pittoreskt om man var mytoman. Jag har en deal på gång med en mindre kunglighet från ett litet örike i Stilla Havet ni har äh... antagligen inte hört talas om stället. Det är väldigt exklusivt... samtidigt som jag av någon anledning ständigt kommer att tänka på Groucho Marxs ord: "I don't want to belong to any club that will accept people like me as a member."

Steg två skulle vara att sprida alla bilder över världen och pang tjoff! En riktig skandal.

Hm... jag vet inte riktigt om jag tänkt igenom det här ordentligt. På pappret är planen fantastisk, inget snack om saken. Och... äh... jg menar... jag gillar ju det här med naket... men jag gillar det mest i kontexten att det ska vara i osynlig form (så nära men ändå så långt borta, bara fantasin sätter gränserna) eller bakom stängda dörrar (dansa, dansa som om ingen ser dig men för säkerhets skull dansa som om någon såg dig, vi vill inte riskera för mycket här)

Så helst skulle jag inte vilja vara den som knäppte korten? Idealet är att jag skulle vara en sorts grå eminens, martionettmästaren i skuggorna som gömmer sig bakom en mask av anständighet.

Åh nu kom jag på ett till förslag som skulle kunna göra sig som upplevelsepaket. Ett dubbelliv! Eller åh åh! Eller man skulle kunna förlora sin identitet. Tänk, den lyckliga mottagaren skulle en dag vakna upp i ett helt annat liv och- NEJ VÄNTA! Upplevelsen av att vara jagad. Du vaknar upp med ett lik i rummet och har 48 timmar på dig att rentvå ditt namn medan Tommy Lee Jones jagar dig. Sånt kan man knappt sätta ett pris på. Once in a lifetime snackar vi här, va. Det skulle vara som att få uppleva den där filmen... vadhettere...

Den där filmen där en mans fru mördas och han måste rentvå sitt namn... ni vet den med.... hoppar ner för ett vattenfall...

KEJSARENS NYA STIL! Just det. Så hette den.

Det är en vadhettere... bra film. Kul för hela familjen.

Inga kommentarer: