fredag 7 december 2012

saker jag stör mig onödigt mycket på

- Blir sur när folk gillar saker jag gillar fast av helt fel anledningar........

....... okej, nu är jag med igen. Var tvungen att ge mig själv en bitchslap efter jag skrev den meningen.


- Blir sur när folk jag INTE gillar, gillar samma sak som jag..................

..... okej, där slipper jag en bitchslap pga folk jag inte gillar är ganska irriterande.

- Människor som inte respekterar skogränsen ERA VIDRIGA AS HATAR NI FRIHET OCH DEMOKRATI OCKSÅ!?!?!?!

- När människor påstår att ingen egentligen gillar sushi utan bara säger det för att det rä hippt o coolt och down with the cool cats crazy pyjamas. Så brukar de säga. Hallå, 80-talet ringde och ville ha tillbaka sin spaning pga det var då sushi var nytt och annorlunda. Det är inte direkt som någon tycker du är cool, hipp och crazy bananas ziggyzag beanbagzz om du gillar sushi idag.


- När man sitter på en nästan helt tom buss och någon ändå sätter sig bredvid dig. Nästa gång det händer ska jag ta fram en gullök och äta den som jag äter äpplen.

HAHA VEM ÄR DET SOM ÄR GALEN NU VA!?!?


- Detta. Speciellt då det bara är mitt eget fel.

Inga kommentarer: