söndag 20 mars 2011

Börjar bli för besatt av Super Brothers Brawl Smash.... Super fast uppenbarligen inte så besatt att jag kan komma ihåg vad det heter.

Min längtan efter att klara Sub-Space Adventure Albatross Mode Crazy Town så jag kan få spela med Sonic är nära nog fysisk. Alltså ungefär som när jag längtade efter Popaganda förra året men inte lika hippt utan nördigt.

Vill ni veta hur nördiga vi är här i Kulturkollektivet Kråkan?

Tja, i en vecka luktade våra Wii-kontroller ostbågar innan vi ides göra rent dem. Inte riktigt okej. Ej heller riktigt okej att jag tyckte det var en bra idé att berätta det för folk (varför skriver jag ens om det här)

Det är faktiskt så att hälften hade räckt.

Såatteh... idag ska jag börja skriva en essä som jag tänker mig ska vara en mashup mellan mitt liv och Dr Murkes samlade tystnad av Henirch Böll (med fotnoter). Sen ska jag och Amanda äta pizza och kanske spela lite Super Smash Awesome-sauce Bros Brawl. Vi har redan klarat över 50% på jättekort tid. Det är för att vi är fantastiska.

Övrigt:

Den här fredagen var en konstig dag. Konstigare var när det när jag kom hem.

Jag: Amanda! (tänker mig att jag pratar med överklasstantfrånförritiden-röst) Jag är en smula berusade.
Amanda: Jaha. Jag ser en film där Paul Bettany måste ligga med Kirsten Dunst för att vinna en tennismatch.
Jag: *tycker att det är det roligaste jag hört men inte lika roligt som Amandas förnärmade min när hon läser att det är white-trash att köpa kläder till sin partner. Där har vi comedy gold*

Inga kommentarer: