tisdag 22 mars 2011

Den Vandrande Vålnaden

Kanske är det bara jag och min pappa som tycker att det här är Det Roligaste Någonsin - Comedy Gold.

Det är faktiskt för roligt.


Kapten Savrna är en baddare på avslappnad konversation. Håller på att slåss mot pirater. Savarna bryr sig icke. Kallprat är viktigare. Härnäst! Savarna anser att vädret har varit ganska fint på sistone.
Fantomen är bedårande omedveten att han och Savarna är Mer Än Bara Vänner.

Fantomen tells it like it is = Gammalt djungelordspråk.
... och det uppfattade du inte som romantiskt? Ah suck, Savarna. Det är inte romantiskt. Att vara varandras nemesis är romantiskt. Om du hade varit piratkapten hade det varit romantiskt. Nu är du bara koooonstig. Å vilket språk sen! Tusan, jag missade! är inte nåt man direkt hör i söndagsskolan (inte var att jag någonsin varit i en sådan så det här är ju inget jag vet säkert men man kan ju spekulera, det får man)
Fast framförallt... varför är Savarna helt plötsligt en tant gjord av läder?

Är det meningen att kapten Savarna ska var en creepy stalker? Hon har säkert redan byggt ett litet altare.

Allt detta medan Diana försmäktar på vatten o bröd i en käck Natalie Portman-frisyr a la V for Vendetta.

Inga kommentarer: