fredag 23 november 2012

Det finns en cirkel i helvetet reserverad åt dem som inte bryr sig om att deras hörlurar läcker i två timmar på en trång buss. I denna cirkel tar alla demoner på sig formen av Dante som bara: "Låt mig läsa mer för dig av min fanfiction som förklarar varför jag är så fantastisk."

På en buss som dessutom är full med otroligt taggade Swedish House Mafia-fans. Eller kanske inte taggade... säger man att man är taggad om man är från Gävle?

När mina egna hörlurar precis gått sönder.

Tack vare min raka rygg och passiva aggression överlevde jag resan kan jag meddela. Eller så dog jag och det här är limbo.

Skulle förklara en hel del.

Till exempel varför en man på den fullpackade t-banan mitt i rusningstid väste åt mig: "How low can you go?"

Är ganska otroligt relativt säker på att det var det han sa. Eller så pratade han med någon annan. Eller andades högt. Annaes är jag helt säker okej ganska säker på att det var det han sa. Jag låtsades som att det regna så det spelar ingen roll så här i efterhand.

Tror kanske inte att det här är limbo pga ska äta middag på Chutney med Hatten och Lisa vilket känns för trevligt för att kunna ske i skärselden.

Inga kommentarer: