söndag 18 november 2012

Sämsta origin story någonsin

Var på Debaser igår och då hände det sorgligaste. Bredvid garderoben fanns en automat med en skylt där det stod: "PAJ"

Och jag trodde att det var pajautomat.

Men det var en cigarettautomat... som var paj.

Alltså trasig.

Hur kan man vara så grym och lura en ung dam med en hälsosam aptit på detta vis?

PAJ ÄR INGET MAN SKÄMTAR OM OK?

Vad är det för sjuka jävlar som bara... hahaha här finns paj nej skoja bara.

Inte ok.

Nog för att driva mig till att skratta vansinnigt i ett nedsläckt rum och: "De lurade mig med att det fanns paj men det vara tobak. HAHAHA! Men jag ska visa dem... JAG SKA VISA DEM ALLA MWAHAHAHAHA!"

Om jag har på mig en sorts järnmask o en cape nästa gång vi ses så vill jag att ni ska veta att jag inte hade något val. Jag blev tvingad in på den mörka vägen.

Det är som den där filmen när den unge, idealistiske hjälten i sina försök med att bättra världen förråder de som står honom närmast och blir sin egen värsta mardröm pga vägen till helvetet är kantad med goda föresatser.

Vadhettere.... Footloose.

Bra film det där.

Den är vadhettere... svängig.

Inga kommentarer: