måndag 19 november 2012

Tänkt på det här att en del referar till mitt liv som en livsstil vilket antyder att jag en dag bestämde mig för att: "Nä, ska nog bara tycka att kvinnor är sexiga och ha tajtare byxor på mig."

Ungefär som att bestämma sig för att bli vegetarian.... eller att ha på sig bara tajta byxor.

Det här stämmer givetvis inte alls.

Jag valde det inte så mycket som jag en dag insåg att jag aldrig skulle kunna få Michael J Fox... jag menar, what's the point i så fall?

Lika bra att bli lesbisk.

Den enda Michael J Fox-fria livsstilen värd att leva.

Nej, men allvarligt. Varför läser jag alltid kommentarerna på nyhetsajter?

Jag hatar världen ibland och allt i den.

Förutom Michael J Fox. Kan aldrig hata honom.

Nåt skämt om att haha du får gärna snärja mig i äktenskapets bojor. Haha. Nej. Men på riktigt. *andas tungt*

Borde alltså bara läsa Gawker och då bara artiklar som handlar om ett tidningsbud som blev uppjagad i ett träd av en get som hette Voldemort. Bästa citatet:
"Everybody, they're all, 'Hey, goat boy!' I'm like, 'Hey, guys.'"
..."People are just like, 'Why are you scared of goats? I'm like that was a freaky goat. I think it's like possessed or something."
Vem döper sin get till Voldemort och blir förvånad när den börjar försöka äta upp barn?

Rätt svar: Ingen blir förvånad när det händer.

Kan dessutom verkligen relatera till den stackars pojken ty en gång blev jag jagad över Alvaret av ett gäng kvigor.

Jag och min bror var ute och gick i en tät och snårig skog (ok tror inte det var en skog pga södra Alvaret men det var en massa träd som växte mkt tätt) och si! Ur mörkret gled en samling kor fram mot oss. De började snuffla närmare och Jakob blev lite nervös vilket jag också blev eftersom kvigor är ganska närgånga o nyfikna vilket kan vara lite jobbigt när de är flera.

Så jag sa till honom: "Vad du än gör, spring inte." Hade lärt mig det här efter att min mormor blivit jagad av kor när hon besökte oss på Öland.

Tyvärr, pga nervositet, var allt min bror hörde: "SPRING! VAD DU ÄN GÖR SPRING NU!" och han bah: "Ok." och sprang iväg. Kvigorna blev helt till sig och satte av i galopp efter oss. Jag såg hur kom stormande emot mig och "Fffffffuuuu- " och sen sprang jag också.

Vi militärrullade under ett elstängsel kom undan.

Är nu ganska säker på att nån av korna var döpta till Sauron. Det är den enda förklaringen.

Inga kommentarer: