fredag 19 augusti 2011

Äntligen har ögonblicket anlänt. Imorgon lämnar jag denna usla håla och ger mig av för att spendera en välförtjänt dekamester i Köpenhamn tillsammans med en förträfflig reskamrat.

Är så otroligt redo att bara flanera. Att insupa konst, öl och atmosfär. Inte nödvändigtvis i den ordningen.

Är så otroligt förberedd. Har köpt tuggummi mot åksjuka som inte kommer resultera i att jag dekar redan på tåget. Finns nog tid för sånt när vi väl kommer fram till Köpenhamn.

Den här veckan ska jag vara fruktansvärt dekadent, intelligent och tja... helt enkelt en charmerande liten toppenpingla. Numera med permanentat hår. Ah, dessa lockar hörni... varför gjorde jag inte det här tidigare?

Dessa lockar skulle kunna charma byxorna av en sån där stel typ och jag skulle lära honom/henne älska livet och... och jag har hunnit bli min egen värsta fiende.

Tur att jag ska ha lite dekamester. Behöver lite time-off för att hinna lära mig hur jag bäst ska umgås med mina excentriskt charmerande lockar.

Inga kommentarer: