söndag 28 april 2013

Min största, mörkaste mardröm är att folk ska få veta vad jag gör bakom stängda dörrar. Jag menar... man önskade liksom att det värsta man höll på med var att leka gud eller taffla med naturlagarna. Om ändå bara var grotesk. Då hade man åtminstone en viktig funktion i samhället: Att ge uppretade folkmassor med högafflor o facklor nåt att fokusera på.

Tyvärr är jag mest pinsam.

Därför vill jag meddela alla mina vänner att om jag försvinner under mystiska omständigheter behöver ni inte leta efter mig. Jag har antagligen eliminerats pga vet för mycket. Vi vet alla att det bara är en tidsfråga.

Snälla sluta skratta.

Det ni måste göra är att läsa igenom allt jag har skrivit, titta på alla bilder som finns på min dator och bedöma vad som är ok och vad som är pinsamt. Sen bränner ni allt. ALLT!

Jag vill att världen ska komma ihåg mig som jag levde: Panikslagen framför en stängd dörr och väsandes: "Jag läser bara Friskis&Svettis-tidningen för artiklarnas skull!"

Inga kommentarer: