måndag 1 april 2013



Jamen dåså... förklarar allt. Aaaaaaalllllllltttttttt. The story of my life liksom. En välsignelse och en förbannelse.

*blinkar lekfullt mot spegelbilden*

(öh men det var inte hela artikeln... )



Nu förstår jag inte vad du menar.

(du brukar inte ha någon bild på ditt cv, så varför skulle anledningen till att du inte kommit på alla jobbintervjuer du vill att du är för snygg?)

Kanske för att jag faktiskt är för snygg? Man vill komma nära men är rädd att smutsa ner denna uppenbarelse av perfektion?

(ugh... så du är på det humöret idag. skitkul. ja, men om de inte har någon bild så kan de ju inte veta att du är en... en uppenbarelse av perfektion?)

Ja men öh... du förstår äh... AH-HA! Det är där jag gör fel. Om jag hade en bild på mitt cv skulle jag bli kallad oftare pga är snygg. Folk gillar snygga människor. Har definitivt ett snygghetsprivilegium jämfört med resten av pöbeln som befolkar världen. Det har med mina markerad ögonbryn och symmetriska drag.

(okej, men kom du inte precis fram till att du inte kommer bli kallad till intervjuer på grund av dina... markerade ögonbryn och symmetriska drag?)

Ja, jo men... du förstår öh.... det ligger till så här att öh... JAG ÄR FÅNGAD I EN PARADOX!

Ett limbo utan utväg.

*viskar till min spegelbild* Hur jag älskar och föraktar dig... det finns inga ord.

(vad sägs om att gå ut lite grann? röra dig bland folk?)

*drar upp gardinen, väser mot solen*


Inga kommentarer: