onsdag 11 september 2013

mmm vilken saftig moderkaka jag menar moralkaka haha va jag sa inget vet inte vad du talar om



Jaha. Dymo är en sån där etikettsapparat.

Bah!

På min tid kallade vi det bara för etikettsapparat. Vi gick inte runt och var så där fancy med latinska eller grekiska eller var det nu är.

We called it as we saws it. Kan man säga. Om man vill. Jag skulle aldriga säga det just på det viset men jag vill att ni ska veta att möjligheten finns.

En annan anledning till att jag inte har någon koll på dymos kan vara för att jag aldrig har haft den där enorma, brinnande, desperata behovet av att sätta etiketter på saker. "Ggggnnnhhh *biter sig i läppen* SKA BARA SÄTTA EN ETIKETT PÅ MMMM YES DEN SATT RAKT I KAPITÄLET!"

Ha!

Det finns en slags sensemoral här men jag är alltför upptagen med att äta kakan och ha den kvar för att bry mig.

Övriga nyheter:

Året är 3514 och Hanna Passion säger: "Har ni hört den här låten Thrift Shop med Macklemore?"

Och resten av världen: "Varför uttalar du det Macklemore?"

*och jag glider in under min sten igen*

Inga kommentarer: