söndag 8 september 2013

Nasala minnen

Passar på att utnyttja vädret och om man lyssnar på Robin Thicke så vet vi ju alla att hon egentligen vill det. Egentligen. Hon spelar bara svårfångad.

Precis som att alla kvinnor älskar att få komplimanger och åsikter angående sitt utseende från kompletta främlingar på gatan. Guuud, vad vi älskar't. Snälla, om ni ser mig på stan, berätta gärna för mig hur mycket sötare jag skulle vara om jag log.

Era kommentarer uppskattas och jag nedtecknar dem alla i en liten svart anteckningsbok när jag kommer hem.

Men angående vädret passar jag på att ha min Stig Helmeriska outfit, kanske sista gången för i år. Min tshirt luktar fortfarande lite av Sicilien och Medelhavet.

Åååhhh... dessa minnen som dofterna väcker. Kanske ska jag inte tvätta tröjan alls och ha det som ett stöd när den kalla vinter.... ööööhhh wow, nu kom jag till doften av "väntan på flygplats".

*förpassar tshirten diskret till tvättkorgen*

Sentimentalitet är ändå såååå 2011.

Inga kommentarer: