söndag 19 juni 2011

Recap: Efter att ha dumpat kapten Savarna, blivit nitad av Lily "One Punch" Palmer har nu Fantomen tagit sig an New York. Antagligen för att bekämpa brott samtidigt som han har ångest. Sturm und drang, allt sånt där. All the cool kids are doin' it. Och på tal om barn...



Det sorgligaste är att det där är en miniräknare. Killen kan bara stum av skräck se hur en man (som stått och lurat bakom ett träd en sen kväll i New York. As you doooo.) försöker sms:a med hans miniräknare.

"Så får du vila tummarna," säger Fantomen och försöker släta över det psykiska traumat han precis orsakat. NEJ FANTOMEN! Inte rätt tid för ett skämt.

Lägg också märke till att Fantomen använder mobiltelefonen med samma vana som jag hanterar min nya mobil (självironi!) Börjar misstänka att Diana är den tekniska.
Fantomen: DIANA! Jag vill se på Glee. Hur gör jag?
Diana: Du trycker på on-knappen.
Fantomen: Ååååååååånnnnn? *hundvalpsblick*
Diana: På fjärrkontro-
Fantomen:
*snabbt* -LLEN! Visste jag väl. *paus* Och-
Diana: Den ligger på soffbordet.
Fantomen: *lyckas trycka på on* Men... det här är ju inte Glee. *gråtfärdigt* DET ÄR JU ETT AVSNITT AV LIFE ON MARS (US)! *stämman blir mörk av ilska* Den är jättedålig jämfört med originalet.
Diana: Har du ens kollat om det går idag?
Fantomen: Hur skulle jag kunna det? Vi köpte ingen tidning idag.
Diana: Man kan kolla tv-tablån på internet.
Fantomen: In. Ter. Net?
Diana: Jag ger upp! Förstår ändå inte varför du vill titta på Glee. De skriver inte ens sina egna sånger.
Fantomen: Ååååh! Fräsch spaning. *ironisk - mjau!*
Diana kanske är den tekniska men Fantomen är nog den bäste Spanaren i äktenskapet.

Vidare:

HAHAHAAHAHAHAHAHAHA KUL SKÄMT FANTOMEN!

Det kanske ser ut som att det är fasa fast etsat (för evigt antagligen, han kommer att bära den där skräckslagna grimasen i resten av sitt liv) men egentligen skrattar han. På insidan.

På insidan...

Nej men allvarligt. Seriöst. Fantomen ska faktiskt "rapportera nåt som är på väg att hända!"

Because he's suuuuuuuuch a nice person.

Inga kommentarer: