söndag 4 december 2011

För er alla som kanske går runt och undrar: "Passion, verkar lite onaturligt intresserad av Indiana Jones... jag trodde hon var... ja, låt oss säga att jag trodde att hon åkte på den andra bussen. Svängde runt i den vilda salsadansen i tredje balsalen. Om ni vet jag menar."

...................... ?

"Lesbisk. Jag trodde hon var lesbisk."

Ah! Okej, då förstår jag. Tillåt mig att förklara. Hur det ligger till. Det finns känslor och sen så finns det känslor. Jag har känslor för Indiana Jones och sen så har jag känslor för pumor, brudar, pinglor, damer, donnor och dalmatiner (dalmatiner? verkligen?) det är slanguttryck för "kvinna" från femtiotalets revisorgäng. (du kom inte på fler synonymer, eller hur?) Jag erkänner inget!

Hrm. Förstår ni förresten allt nu?

Indiana Jones: Nej, jag förstår inte alls. Du har alltså känslor för mig?
Jag: Hahaha, åh Indy! (creepy stalker-blick) Du anar inte.
Indiana Jones: Errrrr...
Jag: Har så mycket känslor för dig. Jag beundrar hur väl du bär din "ruggedly handsome"-look men mina känslor handlar mer om att jag vill lösa kluriga pussel och hitta mystiska reliker tillsammans med dig. Mer än så är det inte.
Indiana Jones: Vilken tur, för jag tycker du är lite jobbig men det funkar om du bara ska vara min störiga sidekick.
Jag: Eller hur!
Indiana Jones: Såatteh... har du lust att leta efter en mystisk, borttappad relik frpn svunna tider?
Jag: Inte ikväll, jag har ont i huvudet.

Hey-ohhh!

Indiana Jones: ..... va?

Inga kommentarer: