onsdag 14 december 2011

Konversationer: The Game

Person jag inte sett på år och dar: Nämenhej! Kände inte igen dig. Ny frisyr? Ny brillor också?
Jag: Jupp, jupp. Kände inte heller igen dig på en gång. Sist vi sågs var du inte så (säg inte rund säg inte rund SÄGINTERUND SÄG INTE RUND SÄG INTE RUND SÄG INTE RUND SÄG INTE RUND SÄG INTE RUND SÄGINTERUNDSÄGINTERUND!!!!!!!!) ....äääähhhh (SÄGINTERUND) ... heeeeeeeeeeeej..... tjaaaabaaaa? (sa du precis "tjaba"? jag har ändrat mig, säg "rund" istället)

+++LEVEL UP++++

Du är numera Lady Excellent Smoothtalker.Yeeeeesssssssss!

Mamma: Jag var tvungen att fasta hela morgonen.
Jag: Hahaha! Stackars pappa!
Mamma: Nej, det var jag som var tvungen att fasta.
Jag: Jag vet. Hahaha. Stackars pappa. (skämtet här är att mamma är jobbig när hon är hungrig)
Mammam: Nu blir det inga julklappar.
Jag: Hahahahaha... ha... ha? ... ÅHNEJ!

++++Ditt lilla as, nu förlorade du en level+++++

Du är numera Ett Dåligt Skämt.

Pffff! Jag är bara roliga skämt!

Person#2: Hej!
Jag: *stirrar*
Person#2: Öm...
Jag: *STIRRAR*
Person#2: o_o
Jag: *STIRRAR!!!*
Person#2: Vi drack öl ihop en gång.
Jag: AHJUSTDETÄRDUHEJHURMÅRDUJAGMÅRBRAHAHAHAHAHA!
Person#2: Det är bra.
Jag: Fantastiskt! Wow är det där en klockan eller en nascarbil för tiden bara flyger iväg snabbt som attan när man har roligt vi måste göra om det här nån gång! Hej då! Gott jul! God nytt år! Jag menar År jul! Gott nytt god! Ahahaha!
Person#2: O_O

+++++LEVEL UP++++

Du har lärt dig en ny defensivstrategi: BRILJANT UNDANMANÖVER!

Du har lärt dig en ny attackstrategi: MANISKT PRAT!

Jakob: Fotboll fottboll fottboll, fotboll?
Pappa: Fotboll!
Jakob: Eurosport, fotboll, eurosport, Pelé slentrian? Hahaha! Fotboll!
Pappa: Pelé! Fotboll!
Jakob: Fotboll! Pelé! Fotboll! Touchdown!
Jag: ARGH! Okej, wow! Den här konversationen är för spännande! Vi måste ta en paus annars dör jag.
Jakob: Du kan ju ingenting om fotboll!
Jag: *implementerar attackstrategi MANIKST PRAT* Alla som inte vaccinerar sig borde skjutas... eller ännu värre MÖRDAS
Resten av familjen: Okej wow, den här nya konversationen är för spännande, vi måste prata om något annat nu eller så kan du bara vara tyst, ok?

++++++LEVEL UP++++++++

Du är numera Familjen Pladder.

+10 Snacksalighet

HP: 100/120.

Continue?

Y/N?

Inga kommentarer: