måndag 25 februari 2013

Intressanta fakta

- Jag kan göra en grym mashed potato. Alt. Jag gör en grym vad jag tror är mashed potato men egentligen är en sorts twist som jag lärde mig efter att tittat på Blues Brothers femtioelva gånger.

- Innan jag går och lägger mig måste jag alltid dubbelkolla att dörren är låst eftersom en gång glömde jag låsa dörren när jag bodde i korridor och en full ryss stövlade in mitt i natten.

- Britta är min favoritkaraktär i Community.

- Varje gång jag använder slanguttryck blir jag lite mindre cool. OBS. På riktigt. Min läkare skrev ut ett recept till mig på coolkosttillskott. Speciellt efter jag visade hen min mashed potato.

- Den enda gången jag har hållit på att hamna i en sorts relation kändes som en bur som slöt sig kring mig. *skrattar hysteriskt*

- För mig är den enda absoluta konstanten i universum det faktum att jag alltid gråter när jag ser Järnjätten.

- Hatar att spela skräckspel men sitter gärna o tittar på samt skriker när någon annan gör det.

- Tycker om Jessica Walter på ett helt normalt sätt. Vill liksom att hon ska komma o ta mig under sina vingar o lära mig allt hon kan. Alltså inte på konstigt sätt. Vi behöver inte göra det på ett konstigt sätt.

- Är världens sämsta tjuv. Mitt samvete är inte lika mycket en gräshoppa som det är det där fruktansvärda som gömde sig under Alfon Åbergs säng efter han slog till en yngre grabb på fotbollsplanen.

- Måste alltid ställa en stol framför garderoben innan jag går och lägger mig. Pga anledningar. Helt normala anledningar.

- När jag har tråkigt brukar jag låtsas att jag är huvudpersonen i en sitcom och vi spelar in en scen där jag har tråkigt. Meta. Eller nåt. Säger vi.

Inga kommentarer: