fredag 29 mars 2013

Har tillbringat dagen med att kopiera dokument till min externa hårddisk. ALLA BORDE GÖRA DET NU PÅ EN GÅNG!

Seriöst. Gör det. Bilder, dokument AAAALLLLTTT! Gör det på en gång.

Annars kan hemska saker hända som den stackars mannen som klippte sig samtidigt som jag. Receptionisten sprang gick iväg i en minut och då verkar det ha smugit nån typ från gatan och snodde hans dator där han hade en bok som han hade jobbat med i två år och hade glömt att skapa en backup.

Han var gråtfärdig. Både jag och min frisör var gråtfärdiga. Det var hemkst. Jag hoppas att han åtminstone har någon gammal version som han har mejlat till sig själv så han inte behöver börja om från början.

Sensmoralen är: GÖR EN BACKUP PÅ ALLT VIKTIGT!!!


Ugh. Annars har jag tittat på det här i 9 minuter och 42 sekunder. Hypnotiskt...


Inga kommentarer: