lördag 24 augusti 2013

Bekännelser

Träffade Tash (även känd som FashionHawk ((patent pending)))

Jag stirrar skamset ner i bordet, ritar cirklar i kondensationen från mig öl, "Tash... öh kommer du ihåg när när du sa till mig att ingen i hela världen någonsin har sagt 'man kan aldrig ha för många beiga byxor'?"

Hon gav mig en misstänksam blick, åh om hon bara visste.

"Saken är den... att medan du var på semester... " tar ett djupt andetag, "Jag köpte ett par till beiga byxor."

"Hanna."

"Jag vet!" kved jag, "Men det första paret var i medium o hängde lite konstigt å de kosta bara en femtiolapp, de jag köpte nu var i xs och är mer typ chinos du vet?"

Tash aka FashionHawk skakade bara på huvudet. Sen gjorde jag henne väldigt obekväm genom att röra vid hennes tshirt.

Till mitt försvar var det en väldigt mjuk tshirt.

Bomull. MQ.

Som ett moln hörni.

... som ett moln.

Inga kommentarer: