torsdag 1 augusti 2013

Give it to me straight doc... will I be able to play the piano? (vet inte om jag tog det mest uppenbara skämtet eller om det finns ett annat som ligger och lurar i skuggorna)

Nu är jag inte längre bara en tönt som äääälskar serietidningar, robotar, fransk electro, tecknade ting, franska robotar som spelar electro samt större robotar.

Nu är jag allt det där plus ni vet... skelar med ögonen. UPPENBARLIGEN. Fick veta det idag.

Så här gick det till:

Optiker: Du skelar.
Jag: Öh... gör jag?
Optiker: Jupp. Jättemycket.
Jag: Varför då?
Optiker: Du är född sån.

ASSÅ GUD. Är väl bara dags att köpa de där byxorna som går upp under armhålorna!?!? SKA JAG BARA TA OCH GÖRA DET!?!? Det ni vill va?

Jaha men trist för er. Ni ska veta att mina ögonmuskler kompenserar för det här. De kompenserar som satan själv för att min syn ska funka. De små stackars krabaterna svettas o stånkar dagarna igenom för att jag ska kunna slöa runt på soffan o titta på netflix.

Dessutom kan jag berätta att optikern även fotade mina hornhinnor och enligt hennes utsago var det "ett par fina och ungdomliga ögon" jag hade.

Om det var de allra sexigaste hornhinnorna hon någonsin hade sett sa hon inte men jag antar att så var fallet.

Varsågod, lite ögongodis för alla optiker därute.


Väääänta liiiite.... HAHAHA ÖGONGODIS! Åh gud, jag är ju ett komiskt geni!

Inga kommentarer: