onsdag 7 augusti 2013


När man försöker bryta en lång, obekväm tystnad med öppningsfrasen:

"Kommer ni ihåg Air Bud? Bra film... " smackar med läpparna, "Brrrrra film. Om man gillar hundar." ännu längre tystnad, "... vilket jag inte gör så jag vet inte ähhh.. varför jag ens tar upp den här filmen?" *stirrar hjälplöst på en modern värld som springer ifrån mig*

Men om vi bortser från det här gapande hålet i mitt bröst som suger åt sig allt hopp och lämnar efter sig en känsla av fullkomlig maktlöshet HAHAHAHAHAHA vad jag pratar... ssssåååaaatteeehhh vad jag vill säga är, föreställ er en värld där filmen Air Bud aldrig existerade.

Låt inte fruktan gripa tag i era arma hjärtan. Håll fast. Föreställ er också detta:

Cat Bud - vilken lirare!

Föreställ er den världen. Med en katt istället för hund i bedårande nikeskor. Man kan ponera att en värld med filmen Cat Bud hade varit en bättre, tryggare och kanske till och med snyggare värld än den vi har idag. Det här är givetvis inget jag vet säkert men man kan ju tänka sig...

Och ja, ifall ni undrar, det här är en pitch till en sci-fi rulle med Patrick Stewart i huvudrollen. Sir Patrick Stewart. I valfri roll. Först till kvarn gäller.

PS. Hade glömt bort hur dålig X-men 3: The Last Stand är. Kom ihåg det i lördags. Sååååååååååå dålig. *exploderar pga minnet av den besvikelse* DS.

PS2. Man kanske trodde att jag blev den ultimata veklingen när jag började frusta på Slussen Debaser pga ett för starkt Extra Tuggummi men häromveckan provade jag nya linser och blev åksjuk när jag läste en bok. HAHAHA älskar att göra mina fans besvikna... eller stolta jag vet inte riktigt vad ni förväntar er. Are you not entertained och så vidare *imploderar pga trycket av att vara on top of my games all of my games förutom den enarmade banditen* DS.

PS3. Min nya fina sandaler har gått sönder. Nu finns det inga fina sandaler kvar längre. De som är fina finns inte i min storlek. *skriker tyst och fångad i en bur vars galler är min egen handlingsförlamning* DS.



Inga kommentarer: