måndag 12 augusti 2013

Farsoten drog över Egypten och farao grät när hans halssmycke plötsligt var täckt av nitar, "Den var så fetch!" brölar farao, "Den var sååå fetch!". Allt det här? Rakt av från bibeln. Tro mig. Jag kan min grej. Oh öööhhh... bibeln är väl samma sak som "Mean Girls"? Jamen dåså!

Jag skulle vilja veta när denna pest som kallar sig nitar på kläder ska försvinna? Bara häromdagen hittade jag en en tröja som fick mig att tänka: "Åh, den här skulle se trevlig ut att ha över min blommiga skjorta!" men hör och häpna!

Det var nitar... nitar över hela ryggen! Vem... varför? När ska oskyldiga dilettant fashionistas som jag själv inte behöva leva i ständig skräck för att ett trevligt klädesplagg kan var nedsulat med nitar? När frågar jag er, kommer vi kunna leva i frid och harmoni igen? Näääär!?!?

*bankar med blodiga nävar mot tangent bordet*

Näääääär?


Det här meddelandet presenteras av Världen Minsta Fiol Spelas Bara För Mig och "Världen står i lågor men Passion bryr sig icke! Alltför upptagen med det verkliga hotet mänskligheten måste besegra i en värld som blivit vansinnig. Nitar. På kläder. Och skor. What's up with that? Titta inte på mig. Jag frågar er. Det där var inte en retorisk fråga trots den lite daterade engelska frasen."

Inga kommentarer: