torsdag 28 mars 2013

Superhjälte eller barnkalas. Du avgör.
Hm, det var länge sen jag läste Zatanna... hon var ju rätt kul. Rabblar trollformler baklänges. Har höghatt. Hon hade en bra storyline på Young Justice... kanske borde jag börja läsa Zatanna igen.

Hon ska ju vara med i DC omdesign, undra hur hon ser ut nu....





...

...

...

Verkligen?

VERKLIGEN!?!?

SNÄLLA SÄG ATT DET HÄR INTE ÄR PÅ RIKTIGT! Jag vill att Zatanna ska se ut så här:


Och inte ha samma kläder (typ) som Ben Stiller i Arrested Development.


Hittar inte vilken tidning det här är ifrån så jag hoppas att anledningen att jag fick upp den bilden när jag googla Zatanna är pga mina dåliga googleskills och inte för att det faktiskt är så hon ser ut nu. Iofs såg Harley Quinn ut så här:



Och i nya DC52 ser hon ut så här:




Jag gillar lite töntiga superhjältsoutfits men jag kan inte fatta någon tycker dessa nya versioner är bra. Att den som tecknade dessa tänkte: "Ahördöööörrrrrr hotttt!"


Det är mer som en parodi på den översexualiserade kvinnan i serietidningar.... betyder det att vi har nåt toppen av DC-dumheter?

... haha, neeeeeeej....

Inga kommentarer: