lördag 9 mars 2013

Väntade i två timmar på Garlic and shots(sss?) tillsammans med Hatten och Moa på ett bord. Som rutinerad bordväntare åt jag ett par salta kabanosser som mormor hade skickat med mig när jag hälsade på henne i onsdags.

Orutinerat gjort var dock att de var salta vilket fick mig att häva i mig min öl som de inte fanns en morgondag när vi stod i baren. Plus, jag borde lagt ner ett par kabanosser i handväsken som en säkerhetsåtgärd.

Hela gänget var därför fnissiga och vrålhungriga när vi väl fick vårt bord. Servitören kom förbi och Moa sa med barsk stämma: "Vi ska ha tre köttlösa vitlöksburgare och tre öl!"

Därefter inhalerade vi vår mat kan man säga.

När jag vaknade dagen efter hade min mage glömt bort hur man är hungrig. Så jag tvingade i mig en smula müsli och fixade lite grejer. Åt lunch och kände mig lite hungrig då vilket var bra men nu är jag liksom vansinnigt hungrig.

Tänk om jag blir tvungen att leva så här? Antigen äckligt mätt eller crazy bananas hungrig?

Typ som stackars Tantalos. Kan man säga. Säger vi. Han med frukten o såååå...

Ok. Mer mat. Ett måste. Annars kan jag inte fira med kråkorna ikväll. Kråkslottet 2.0 ska invigas. Räknar med att en hederskråka + grundare får lite VIP-behandling. Typ lotion och två i badrummet. En chans att visa upp min mashed potato som egentligen är en vanlig twist men alla måste ändå klappa i händerna o säga "Vad duktigt!"

och jag säger: "KLAPPA HÅRDARE JAG ÄR FANTASTISK VEM HAR TAGIT MIN GIN!?!?"

Alla älskar mig på fest.

Alla.

Älskar.

MEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!

Just det. Mer mat i den här magen är nog en bra idé.

Inga kommentarer: