onsdag 5 juni 2013

Saftiga synder serveras bäst med fläsk

Jag måste berätta en hemlighet. Bekänna en synd.

*djupt andetag*

När jag senast spelade TP fick jag frågan vilken svensk drottning kallades för "kung byxlös"?

Och jag log självsäkert och svarade: "Drottning Kristina!"

Ugh.

Jag hoppas att ni kan förlåta mig.

Men vad spelar det för roll?

När jag ändå aldrig kommer att förlåta mig själv.

Övriga nyheter: Intressant observation är att varje gång jag hamnar i konversationer om män som inte är Michael J Fox men folk antar att jag ska prata om män som om de vore Michael J Fox (alltså min one and only major mancrush) så blir jag så fruktansvärt obekväm att jag bara vill


BÄÄR BORT MIG FRÅN ALL DENNA HETEREOSEXUALITET! Den enda gången jag var övertygad om att jag var hetereosexuell var den där tiden när jag var väldigt, väldigt, vääääldigt (like you would not believe) intresserad av Michael J Fox.


Om man ändå finge va det bordet och... öööh nej, lite för konstigt. FÖR KONSTIGT. Till och med för mig.


Umf... *djup will arnett-röst* Michael....

Kommer ni ihåg den där gången när jag påstod att jag inte tyckte om Michael J Fox på ett konstigt sätt?

Det är den andra synden jag vill erkänna.

Det var på ett konstigt sätt.

Såsåsåsåsåså konstigt.

Fast inte på det där konstiga sättet som när man skriver ut en massa headshots med Michael J Fox och tapetserar flickrummet. Inte på det sättet.

....

.......

Okej. Lite på det sättet.

Inga kommentarer: