lördag 23 januari 2010

Aaaahhh... livet är ganska nice just nu. Dricker kaffe och min granne har slutat att öva på sin trumpet för idag och börjar spela och sjunga Nick Cave istället. Dessutom var det utan tvekan värt att köa i en timme och förlora känseln i fötterna för Fibes, Oh Fibes! på Smålands igår. Tusen gånger bättre än [ingenting] på Velvet (eller var det Handen på Hjärtan) som jag såg förra året.

Dock är man lite nedstämd idag eftersom den mest energiska människan jag känner åker iväg till Italien idag. Inte allt för nedstämd är jag dock eftersom jag räknar med att åka och hälsa på i påsk. Håller tummarna för ett bra schema.

Jag vet att jag inte kan bli en modebloggare eftersom jag har svårt att puta med läpparna utan att börja fnissa. Dessutom blir jag svag i knäna när jag får veta att det ska bli tv-serie utav The Walking Dead och vet nästan inte vem Jimmy Choo är (förutom att hans kollektion för H&M var något av det konstigaste och osexigaste jag sett)



Men ibland händer det att jag får något simmigt i blicken av mer materiella ting än tanken på intressanta plot twists. Det kan vara en designad tvättmedelsburk men idag är det skor. Jag vill ha den här skon. Helst två. En till varje fot.



Inga kommentarer: