onsdag 13 januari 2010

Debris of an Automobile Giving Birth to a Blind Horse Biting a Telephone


Kanske inget jag vill titta på medan jag äter frukost men den är trevlig på sitt sätt. Jag tror den symboliserar ett brutalt möte mellan natur eller teknik... eller så är det en symbol för en blind häst som biter en telefon. Som Dali själv sa: "Jag hoppas allt är klart. Om det är alltför klart så ring mig så fördunklar jag det."

Blev lite besviken på Tankesmedjan. Kalle Lind och Liv Stömquist fick prata alldeles för lite. Ge dem ett eget program. Och var är Freja Hallberg!?! Vill ha mer Freja Hallberg i radio. Nu tänker jag gå och googla Freja Hellberg och se vad hon har för sig nuförtiden.

PS. Har äntligen fått upp lite snygga saker på väggarna. Ett stycke kalender med foton av Manray och ett stycke magnetisk vajer prydd med tre Audrey "Så Snygg Att Man Dör" Hepbrun och ett Salvador Dali vykort.

Inga kommentarer: