fredag 21 maj 2010

Idag såg jag en sån där Levande Staty som inte bara rörde på sig utan att nån hade slängt pengar i hatten. Nej, den gjorde mycket mer än så! DEN PRATADE!

It was fucked up.

Fast kanske är det mer stört att jag insisterar på att kalla den Levande statyn för "den" istället för "han".

Och sen har vi det faktum att jag hade god lust att springa fram, slå den hårt i ansiktet och vråla: "Quisling! Du har förrått ditt skrå!"

Om någon frågar så tänker jag skylla på Mina Demoner.

PS. Och som vanligt: Jag började att titta på Batman från 1960-talet så där lite ironiskt men nu har jag blivit superförtjust i Adam West (han är en seriöst skrämmande Batman med repliker som: "You intrigue me strange lady. I will dance with you." eller nåt i den stilen. Är det hot? Ett löfte? När det gäller Adam West går ingen säkert.) och dessutom är jag nu typ kär i Frank Gorshin. Hur kan man inte bli det egentligen? Titta bara på honom! Är han inte Mr Fancy-pants?




Inga kommentarer: