söndag 17 april 2011

Skulle nog vara en virrig pegasus med en bok på höften

Har fått klagomål från Anna ”Conga Line” Ugglan, min bästa och sämsta läsare (men en av de riktigt coooooola), att jag har försummat denna blogg. Inte sedan i fredags har jag bloggat. Därför vill jag nu ta tillfället i akt och be om ursäkt. Förlåt mig, kära läsare, för att jag istället för att sitta på kammaren och komponera lustifika alster som kunde ha roat er eller fått er att fundera på livet så har jag ätit och druckit gott, bråkat om beska droppar, blivit buren nedför en trappa, sjungit ”nu grönskar det” med inlevelse och dansat till ”jag är en vampyr” med kanske ännu större inlevelse. Jag ber om ursäkt för allt detta. Otroligt själviskt av mig, inget snack om saken.

Därför ska jag nu skriva om något djupt, intelligent, roligt, intressant och andligt… blergh, nej förresten jag tänker strunta i det och titta på nya Bästa Serie som finns på youtube.

My Little Pony – Friendship is Magic. Bästa. Serien. NÅGONSIN!

Fluttershy är min favoriiiiiiiitttttt............ yaaaaaaaaaaaaaaay!

Inga kommentarer: