onsdag 7 april 2010

Before I go...

Nämnde jag att jag ska till Italien? Kanske ska jag nämna det en gång till. För säkerhets skull. Jag ska till Italien! And it will be awesome-sauce.

Hela dagen har jag varit lite stirrig. Dels för att jag skrev ut boardingkorten och Ryanairs hemsida gör mig nervös men framför allt... ITALIEN! Jag praktiskt skuttade fram.

Men innan jag lämnar er åt ert öde fem dagar framåt så tänkte jag ge er en sista dos nördighet.



Det är något fantastiskt med serier. Allt är så fullkomligt absurt. Batman kilar in på poliskontoret och lånar Gordons dator (typ för att kolla fejan) och ingen polis höjer på ögonbrynet. En man knallar runt i en grön kostym täckt av frågetecken, ett grönt plommonstop med ett frågetecken samt en käpp format som ett frågetecken... det är inte bara ett vågat fashion statement i seriernas värld... nej, egentligen är det normen. Haha... jag älskar The Riddler. Han är min absoluta favorit i Batmans skurkgalleri. Han är en tönt. Men en älskvärd tönt.

1 kommentar:

Hatt sa...

HAHAHA! Awesome-sauce!!! hahaha! *skrockar förnöjt*