måndag 19 april 2010

Jag har inget att säga...

Okej, jag kollade igenom ett par gamla blogginlägg och herregud... varför har ingen sagt åt mig att jag princip tjatat om Batman och The Riddler i varje inlägg? Jag försöker faktiskt lära mig att kontrollera min nördighet.

Det känns inte riktigt schysst att bara attackera folk med onödigt trivia om serietidningar och tecknat. Till exempel visste ni att Edward Nigmas lösenord till sin dator+mobil är "batman"? Är inte det gulligt och lite stalkerish? Argh! Nu gjorde jag det igen. Okej. Djupt andetag. Nu måste jag sluta.

Kanske ska börja skriva en massa om Bill Murray ett tag? Som omväxling. Alla gillar Bill Murray. Då var det bestämt. Jag ska se om Ghostbusters och Groundhog Day och sen ska jag bara tjata om Bill Murray. Vet ni förresten vilken den bästa repliken från Ghostbusters är? Det är "Listen! Do you smell that?"

Coooooooooooooomedy Goooooooooold.

Inte Ghostbusters men minst lika bra (och från en tid då Steve Martin inte var plastikopererad och fortfarande rolig):

Inga kommentarer: