tisdag 27 april 2010

Derp... derp...

Jag kom hem igår och försökte laga mat. Vad jag hade var biffar och potatis. Jag höll dessa två objekt i varsin hand och stirrade förtvivlat på dem. "Vad är det här?" tänkte jag och försökte skapa en rätt genom att lägga potatisen på biffarna. Men eftersom potatisen var okokt och biffarna låg i en liten plastlåda hände inte så mycket. Men eftersom jag visste att biffar och potatis, plus nåt grönt, kan bli en form av maträtt gav jag inte upp och tillslut hade jag En Middag.

Det hurrar vi för! Hurra! Hurra!

Dock lyckades jag inte med detta förrän jag insåg att "nåt grönt" inte nödvändigtvis måste vara kryptonit utan kunde vara "sallad". Vilken tur för har ni någon aning om hur mycket kryptonit kan kosta idag? Hutlösa priser.

Jag skyller på mina föräldrar som har skämt bort mig med glass, vin, mat och kaffe som bara magiskt dyker upp på bordet. De borde verkligen skämmas.

Inga kommentarer: