tisdag 2 oktober 2012

Igår på tunnelbanan. Ett par sitter och diskuterar ett problem mittemot mig.

Mannen frågar: ”Men vem ska man ringa då?”

Jag: *formligen skakar av återhållet begär att vråla GHOSTBUSTERS!!!*

Är löjligt exalterad resten av resan.

Missar min station.

Tänker: ”Ffffffffuuuu- who ya gonna call? GHOSTBUSTERS!!” resten av resan tillbaka till rätt station.

Min hjärna fokuserar bara på det bästa i livet. Försök att slå ner mig och jag studsar tillbaka lika envetet som Gråben och bara: "Låt mig berätta om hur mycket jag älskar Spider-man" och ni bara: "Neeeej!" men jag kommer aldrig sluta.

HAHAHA JAG ÅNGRAR INGET!!!!!

....... förutom att det var drygt att missa stationen osv.

plus att det känns inte helt rätt att det här är inte första gången det händer.....

Inga kommentarer: