söndag 27 december 2009

Christmas at the Passions

Fråga: Hur vet man att man är hemma?
Svar: Surfin’ Bird av The Trashmen spelas i rummet intill.

Dricker sjukt mycket must.

Jakob: Nu har jag faktiskt behärskat mig i (tittar på klockan) 18 timmar! Skinkan är glaserad så nu kan vi öppna julklappar!

Föräldrarna dricker Cinnamon Kiss ur sina nya Martiniglas.

Brodern testar sin nya näshårstrimmer. Kommer in i köket och blöder. Vi misstänker att han kom åt hjärnan. Hahaha… kul skämt.

Har ett mycket långt hattal till låten Last Christmas och hur den borde förbjudas.

Fick kokbok och stavmixer. Här ska lagas mat. Inälvsmat närmare bestämt.

Vaknade med en inte alltför trevlig förkylning. Mor min sa nåt om ”streptokocker som spökar igen” och jag försökte mitt i sjukdomsdimman att komma på ett sätt att göra om det till en referens till Dickens En Julsaga.

Angående det nya året… jag förutspår att det kommer att vara awesome-sauce. Min bror påstår att det kommer att vara steaksauce men det tror jag inte riktigt på. Stjärnorna är inte ordnade på det sättet, förstår ni.

Ska baka mer pepparkakor idag. Än är julen inte riktigt slut.

2 kommentarer:

amanda sa...

haha dina föräldrar dricker kiss

Hanna Passion sa...

Moooooooooooooooooo *djupt andetag* ooooooooooooooget! :P