måndag 7 december 2009

Onödiga frågor och Sensuella Strumpor

Saker som är ständigt återkommande i mitt liv:

När man ska se på film på skola eller universitet: Varför är det alltid, alltid någon som ropar "Höj ljudet! Jag hör inte!" redan innan man sätter igång filmen?

Varje gång lärare eller vad nu dessa människor på universitet kallas säger "Ni får välja vad ni vill." är det alltid, alltid någon som genast frågar: "Får man välja en låttext/dikt/osv?"

Varför är det alltid, alltid samma kille som aldrig köper toapapper när han har städvecka? Morr, grr... tänker gå och köpa en rulle euroshopperrullar och demonstrativ sätta ut en av dem på toan. He'll know what I'm talking about.

Övrigt:
Har blivit nerdragen (ganska frivilligt) i underklädesträsket. Nu har en korsett med spets och sensuella strumpor. Nice. Måste nu bara lista ut hur man tar på sig den utan hjälp... kanske borde jag försöka skaffa mig en Jeeves.

Ska var supereffektiv ikväll var det tänkt... jag menar ÄR det tänkt. Jupp. Mm-hm. Här ska skrivas uppsatts. Ojoj, vad det ska skrivas. Nu ska jag analyser ananasen ur Peter Althin. You bet. Synd bara att det känns lite svårt nu när jag är så mätt och nöjd.

Haha! Underlig koppling, men i alla fall: You bet => You bet your ass it is => Kid Notorious En tokrolig serie (Wow, länge sedan jag kände mig berättigad att använda ordet tokrolig) Bästa citatet: Fatwa me? No. Fatwa you. Måste se om den nuuuu... eller kanske sen... efter jag varit supereffektiv.

Inga kommentarer: