onsdag 9 december 2009

Seriöst. Nån borde tatuera in INDoBSA: In Danger of Becoming a Shopaholic… får nog jobba med den akronymen. När jag går på stan kan jag ibland verkligen känna att ”Shit, den här designburken för tvättmedel behöver jag verkligen. Mitt hem är inte komplett utan en designad tvättmedelsburk! Eller den här… saken! Jag vet inte vad det är men jag tror jag behöver den. Jag behöver den nu! Annars… dör jag kanske inte men nära nog!”

Just så känner jag. Det finns uppenbarligen bara ett sunt svar på det här problemet. Jag måste bli rik. (Vaaa? Ge upp detta behov för materialistiska ting och inse att begär föder lidande? Alltså, Gandalf, it’s this sort of world!)
När jag blir rik kan jag köpa designade tvättmedelsburkar tills jag kräks. Jag kan även köpa en röd Porsche, köra ner den till Gävle, slå ett piffigt presentband kring den och sedan slå sönder den medan jag skrattar maniskt. Nej, jag bara skämtar, Far. När jag blir rik så ska du få en röd Porsche och en svart Porsche: Den Lilla Svarta.

Äsch, nu måste jag knopa ihop ett argumentationsschema eller ett argumentationsträd. Vet inte riktigt vad skillnaden är. Kanske behöver den sistnämnda mer vatten, hahaha- (Sluta. Sluta nu. Ingen tycker du är rolig. – Inre Tråkiga Hanna Som Inte Känner Igen Ett Bra Skämt Om Det Så Skulle Bitchslappa Henne Upprepade Gånger)

Inga kommentarer: