onsdag 9 december 2009

Morr... Grr!

Ska gå på föreläsning med Anna Odell. Behöver idéer hur jag ska formulera ett försvar till denna människa som jag bara inte håller med. Kommer antagligen gå i pausen för att hinna hem innan jag ska till Öfre Slottsgatan för en rändes vu med Fröken A.H.

Vi ska på Open Mic på Kalmar och smutta på ett glas vin (Nej, seriöst. Jag lovar. Bara ett.) Regeln är att vi bara får ta ett nytt glas vin om vi byter ställning (Ställe! Jag menar ställe!) Efter Kalmar blir det näst sista (eller kanske sista) Polaroid på GH för i år. Makalöst vad tiden går...

På tal om den förträffliga fröken Amanda så har jag i princip lovat bort rätten att raka av mig håret till henne... vet inte riktigt hur det gick till men så är det. Men jag har inte lovat nåt än! Dock vill jag bara meddela att näste person som bjuder mig på en drink kan vinna rätten till mitt avlagda går. Think about it. Kan bli värt nåt i framtiden på ebay när jag är cool, rik och berömd.

Huh... uttrycket "näste man till rakning" blir plötsligt så mycket intressantare.

1 kommentar:

amanda sa...

*rörd till tårar av stolthet*