tisdag 15 december 2009

Vi som pratar så att ingen förstår

Jag: Åhh... du är Harry till min Gay Perry.
Sara: Hahahah...

Jag: *pekar maniskt på artikel med rubriken "Kaffe minskar risken att drabbas av diabetes*
Sara: ...
Jag: Och nu dricker jag bara två muminkoppar om dagen!
Sara: *klappar mig på huvudet*

Jag: Okeeej, nu ska pastan koka i åtta minuter och jag la i dem prick...
Sara: Hur kommer det sig att du börjat hålla koll på tiden när du kokar pasta!?! Det gjorde du aldrig i Skottland! Du bara chansade hela tiden och förbjöd i princip att någon överhuvudtaget att hålla koll på tiden!
Jag: *mesig* Ööömmmm... jag upptäckte att det är lättare att koka pasta om har koll på tiden.
Sara: *djupt traumatiserad*

Sara: *angående vad jag precis skrivit* Har vi inte sagt mer korkade/konstiga saker?

Inga kommentarer: