lördag 19 december 2009

Pa-rum pum pum pum...

Sitter och slår in presenter i kitschigt papper, dricker julmust och äter clementiner från min speciella clementinkasse tillsammans med Sara. Egentligen är det en vanlig Ordning&Reda som jag lagt clementiner och sedan börjat kalla för min speciella clementinkasse... so yeah.

Hatar att slå in runda saker och hatar att butikerna inte gör det åt mig. De bara pekar fnysande på det där lilla hörnet där andra olyckliga själar försöker slå in runda presenter. Dålig service! Jag borde inte behöva lära mig slå in runda presenter för jag är retoriker! Så det så...

Vet ni också vad som är orättvist? Att Sara inte förstår mitt begynnande bloggbehov. Hon säger: "Du har redan bloggat en gång idag!"
Som om man inte fick blogga mer. Nu är det faktiskt juletider och då får man blogga från den undre lagret... eller yeah... whatever, I dunno...

1 kommentar:

amanda sa...

det börjar likna en ren blogg-frenesi! men jag gillar't. GOD JUL gulle