tisdag 29 maj 2012

Imorgon har jag uppsatsopponering och jag är lugn. Fullkomligt lugn. Chillaxed. Going with the flow... catching some waves... dancing with the wolves... vänta det där sista låter inte så avslappnat OCH VEM FÖRSÖKER JAG LURA!?!?!?

(glöm inte att andas)

VARFÖR MÅSTE DU HETSA MIG!!?!?!

(jag försöker inte att hetsa dig, jag försöker att lugna ner dig)

Vad tror du att det här är? Tjurarna i Pampers eller!?!!??!

(öm... menar du pamplona?)

Jag är ganska säker på vad jag menar.

(jag är inte alltid säker på att du gör det... som den där gången med svanen.)

DU LOVADE ATT VI ALDRIG SKULLE PRATA OM DET SOM HÄNDE I BELGIEN!!!!!!!!!!!!

(har du börjat hyperventilera?)

DIN MAMMA HAR BÖRJAT HYPERVENTILERA!!!

(åh-kej, varför tar vi inte det lilla lugna... ?)

HUR KAN JAG TA DET LUGNT!!?!?! Vavaavavavava!?!? Det finns bara en lösning på det här problemet!

(ånej... )

Passion Noir? Bonanza Passion? Indiana Passion? JAG KAN INTE VÄLJA!!!

(vad sägs om en avslappningsövning?)

Menar du typ... yoga?

(åh gudars nej, inte yoga igen... aldrig yoga igen... äh, jag orkar inte bry mig... varsågod, ha panik)

Återigen hetsar du mig som tjurarna i Pampers.

(OKEJ DET HETER INTE PAMPERS! DET HETER PAMPLONA!)

Är du dum i huvudet?

(frågade hon sitt förnufts röst... )

Jag är ganska säker på att staden heter Pampers. Du tänker nog på blöjorna.

(du var också ganska säker på att moldavien skulle vinna eurovision... )

Det var en sund teori. Pga conga-line. Hur kan man inte vinna Eurovision när man har en conga-line med i akten? Det är som att misslyckas med mord när man är i samma rum som ett -

(snälla avsluta inte den meningen)

Hur som helst, det är Pampers.

(okej, men googla det då)

Behövs inte. Jag har ju rätt.

(ja, men för att riktigt visa mig var skåpet ska stå... googla det)

Äh... öm, oj kolla på klockan.

(erkänn!)

OKEJ MEN SÅ HÄR DÅ! Självklart vet jag det rätta namnet på staden, annars skulle jag väl inte ha fått det här diplomet för mina fantastiska stadskunskaper! VA!??! Vad säger du om det?

(jag säger det där är en fisk... )

..............

(var... var fick du... eller nej... svara inte)

Det är fortfarande ett giltigt diplom. På grund av anledningar.

(så många anledningar?)

Äntligen känns det som du förstår mig.

Inga kommentarer: